Spørgsmål og Svar
Billetkøb Forside - Spørgsmål til billetkøb - Køb ekstra mulepose
Sparer jeg penge, når jeg køber billetter online?
- De billigste billetter køber du online i forsalg, men billetter kan også købes ved indgangen.
- Du kan vælge adgangsbillet til enten fredag, lørdag eller søndag.
- I år tilbydes søndagsbilletter med ekstra rabat.
- Du kan også købe en partout billet til alle dagene. (Der sælges ikke partout billet til børn).
Kan jeg komme en anden dag?
- Du må gerne komme en anden dag, end den dag, der står på din billet.
- Søndagsbilletten er billigere end billet til fredag og lørdag.
- Har du billet til søndag og ønsker at komme fredag eller lørdag, viser du billetten i informationen og betaler differencen der.
- Har du en fredags- eller lørdagsbillet men kommer du søndag, betales difference ikke retur.
Jeg har mistet mine billetter?
- Tjek eventuelt dit spamfilter (Uønsket mail). Eller send en mail til support@billetexpressen.dk så gensender vi din ordrebekræftelse u/b.
Kan jeg købe frokost online?
- Ja, du kan vælge en skøn frokosttallerken til 190 - 230 kr. køb frokost her
- Du undgår kø, når du køber billet til frokost online.
- Der gives ikke rabat til børn.
Skal jeg betale for mit barn?
- To børn under 14 år har gratis adgang til messen sammen med en voksen.
Hvordan bruger jeg min partoutbillet?
- Partout billetter ombyttes til armbånd i døren på første besøgsdag.
Billetten kan derfor kun bruges af 1 person.
iPhone / iPad?
- Ældre versioner af iPhone og IPad, der ikke kan opdateres til iOS 10 og derover, understøttes ikke af billetsiden.
Skal jeg betale for min handicaphjælper?
- Nej. Køb billet til dig selv. Din handicaphjælper viser gyldigt ledsagerkort på messen og kommer gratis ind.
Jeg har en invitationskode
- Invitationskoden gælder kun til dagsbilletter - ikke til partoutkort.
- Vælg dine dagsbilletter, læg dem i indkøbskurven, hvor du indtaster din kode.
- Indtastningsfeltet vises ikke, hvis der kun er lagt partoutbilletter i kurven.
Jeg har ikke modtaget mine online billetter
- Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
- Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.
Jeg har skrevet forkert mailadresse
- Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.
Jeg vil gerne købe via EAN faktura
- Der kan bestilles billetter via EAN faktura her
Det er ikke mit navn der står på billetten
- Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
- Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
- Billetten kan kun scannes én gang.
Refundering af billetter
- Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.
Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid
00:00
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.