Spørgsmål og Svar

Der sælges kun billetter online til Kreative Dage

  • Til messen kan du vælge adgangsbillet til enten fredag, lørdag eller søndag.
  • Eller du kan købe en partout billet til alle dagene. (Der sælges ikke partout billet til børn).

Jeg har mistet mine billetter?

  • Tjek eventuelt dit spamfilter (Uønsket mail). Eller send en mail til support@billetexpressen.dk så gensender vi din ordrebekræftelse u/b.

Kan jeg købe buffet online?

  • Ja, du kan vælge en stor buffet til 155 kroner se buffet her
  • (Du undgår kø, når du køber billet til buffet online).
  • Husk at købe 1 billet til buffet og 1 billet til messen.

Skal jeg betale for mit barn?

  • To børn under 14 år har gratis adgang til messen sammen med en voksen.

iPhone / iPad?

  • Ældre versioner af iPhone og IPad, der ikke kan opdateres til iOS 10 og derover, understøttes ikke af billetsiden.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Nej. Køb billet til dig selv. Din handicaphjælper viser gyldigt ledsagerkort på messen og kommer gratis ind.

Jeg har en invitationskode

  • Invitationskoden gælder kun til dagsbilletter - ikke til partoutkort. 
  • Vælg dine dagsbilletter, læg dem i indkøbskurven, hvor du indtaster din kode.
  • Indtastningsfeltet vises ikke, hvis der kun er lagt partoutbilletter i kurven.

Til dig der skal passere Storebælt

  • Få rabat på entrebilletten og på hjemtursbilletten over Storebælt, når du skal besøge Kreative Dage
  • Gå på Storebælts hjemmeside, tryk Bestil Bizz og derefter Bliv medlem af Club Storebælt. Følg Storebælts anvisninger - udfyld og print din Voucher og medbring den til messen. Kør igennem BroBizz-banerne på udturen, hvor du betaler normalpris med din Brobizz.
  • Ved køb af entrébilletten online opnår du 20% rabat ved at benytte invitationskoden ”STORE”. Ved fremvisning af din Voucher i MESSE C’s Information kan du købe en hjemtursbillet over Storebælt til reduceret pris inden du forlader messen.

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har ikke modtaget mine billetter med posten

  • Hvis du har betalt for at få dine billetter tilsendt med posten, kan der gå op til 5 hverdage, inden du modtager dem.
  • Hvis de 5 hverdage er overskredet, bedes du sende en mail til support@billetexpressen.dkså skal vi nok hjælpe.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Jeg vil gerne købe via EAN faktura

  • Dette kan ske ved at henvende sig til Dorthe Lauritsen i MESSE C på mail dl@messec.dk.

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for at billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Er du forhindret?
prøv Buymyticket

Hvis du er forhindret i at bruge dine billetter, kan du sælge dem til andre interesserede på buymyticket.dk. Det er helt gratis!

Få de gode nyheder først