Spørgsmål og Svar

Sparer jeg penge, når jeg køber billetter online?

  • De billigste billetter køber du online i forsalg, men billetter kan også købes ved indgangen. 
  • Du kan vælge adgangsbillet til enten fredag, lørdag eller søndag.
  • I år tilbydes søndagsbilletter med ekstra rabat.
  • Du kan også købe en partout billet til alle dagene. (Der sælges ikke partout billet til børn).

Kan jeg komme en anden dag?

  • Du må gerne komme en anden dag, end den dag, der står på din billet.
  • Søndagsbilletten er billigere end billet til fredag og lørdag.
  • Har du billet til søndag og ønsker at komme fredag eller lørdag, viser du billetten i informationen og betaler differencen der.
  • Har du en fredags- eller lørdagsbillet men kommer du søndag, betales difference ikke retur.

Jeg har mistet mine billetter?

  • Tjek eventuelt dit spamfilter (Uønsket mail). Eller send en mail til support@billetexpressen.dk så gensender vi din ordrebekræftelse u/b.

Kan jeg købe buffet online?

  • Ja, du kan vælge en skøn frokostbuffet til 220 kr. + 5 kr. gebyr køb buffet her
  • Du undgår kø, når du køber billet til buffet online.
  • Der gives ikke rabat til børn.

Skal jeg betale for mit barn?

  • To børn under 14 år har gratis adgang til messen sammen med en voksen.

iPhone / iPad?

  • Ældre versioner af iPhone og IPad, der ikke kan opdateres til iOS 10 og derover, understøttes ikke af billetsiden.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Nej. Køb billet til dig selv. Din handicaphjælper viser gyldigt ledsagerkort på messen og kommer gratis ind.

Jeg har en invitationskode

  • Invitationskoden gælder kun til dagsbilletter - ikke til partoutkort. 
  • Vælg dine dagsbilletter, læg dem i indkøbskurven, hvor du indtaster din kode.
  • Indtastningsfeltet vises ikke, hvis der kun er lagt partoutbilletter i kurven.

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Jeg har ikke modtaget mine billetter med posten

  • Hvis du har betalt for at få dine billetter tilsendt med posten, kan der gå op til 5 hverdage, inden du modtager dem.
  • Hvis de 5 hverdage er overskredet, bedes du sende en mail til support@billetexpressen.dkså skal vi nok hjælpe.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Jeg vil gerne købe via EAN faktura

  • Der kan bestilles billetter via EAN faktura her

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

SPØRGSMÅL TIL BILLETKØB


Mail: support@billetexpressen.dk





FÅ DE GODE NYHEDER FØRST

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid
00:00

enhed(er) i kurven

total:


Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.